|
Post by Deuce/Web on Dec 24, 2013 2:56:50 GMT
Her er svar på spørgsmål, der ofte stilles
Hvor mange karakterer må jeg have? - I starten må du kun have én. Men er du flittig og aktiv og spørger Webber pænt får du måske lov til at have endnu en karakter, du kan oprette på forummet. Hvordan køber jeg en karakter? - På selve Azielo's side er der en side med "Azielo's Væsener" Tryk der og dernæst på den blå knap "Tilgængelige væsener." Så vil du komme ind på en side, hvor alle Azielo's tilgængelige væsener er. Resten kan du læse derinde. Det første væsen man får, er gratis. Hvad er W$? - W$ står for webdollars - Altså legepenge i spillet. Du kan bruge det når du skal købe din karakter nr to (efter tilladelse fra webber) eller hvis du vil købe ekstra styrke, magi og udholdenhed til dit væsen. Hvordan skal jeg gøre med hensyn til Forummet og RPG? - Du skal først oprette en bruger til dig selv, altså som er dig. Der, hvor du er udenfor rollespillet. Eksempelvis som jeg er Deuce/Web. Når du har fået en karakter, så laver du ENDNU en bruger som du opkalder efter dit væsen, så kan du personalisere det og skrive med dit væsen derfra. Sælger du dit væsen, skal den bruger slettes, og du skal derefter oprette en bruger til dit nye væsen.
Mere kommer.
- Web.
|
|